shopaholic

Igår åkte Melker och jag till Elin för att baka julgodis och åka pulka.
Vi fick för oss att vi va tvugna att hämta våra räkningar i Halmstad. Vilket vi iof faktiskt var också.
Så vi åkte dit, Melle och jag fick varsin tröja också :)
Jag är verkligen shopping beroende! Jag undrar om jag får med mig mamma på att shoppa lite idag innan jag far till fröken E för att fixa mig. Beroende va det ja.. Men det trivs jag bra med :)
Iaf..när vi kom hem från Halmstad så hämtade vi upp Saga med sen hem till Elin och bakade godis och myste!

Ikväll ska jag på julfest med Elin :) Lite nervöööös :P hahaha. men det ska bli kul. mitt vanliga stora problem är bara vad sjutton jag ska ha på mig.







"Du är svår att leva utan, jag är svår att leva med"
-LW <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0