Julafton!

julaftons dagen var fin. Mysig stämning och sådär lite långtråkigt som det ska vara innan men får sina julklappar :P Iår var vi hos farmor, min mormor va där med och mina kusiner. Underbart. Jag är nöjd med julklapparna med :)

På kvällen for vi hem för att jag skulle fixa mig och sen vidare till Frida och Tom för att förfesta. Sen drog vi hem till Elin och Bagge. Det va kul till en början men slutade skit tycker jag allt. På natten va jag ledsen och hatade mitt liv. Ringde Cissi påvägen hem, åkte till henne och vi satt uppe super länge, drack te och snackade. Skönt, behövde verkligen prata.




 



"Man saknar inte sånt som man har"
-LW




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0