Det går bra nu!

jag har haft tre finfina dagar :)
måndag va jag i skola och sen åkte jag på bus :) 
på kvällen åkte jag hem till familjen underbar. hade inte träffat dom på en hel vecka.
så vi kollade film och hade de mys. sov även där sen.

tisdag va jag iväg på förmiddagen. sen bara va jag hemme och tog det lugnt tills jag åkte till kidsen.
sen förljde dom med hem till mig. vi myste hela kvällen å badade badkar :)

idag onsdag, så va de iväg igen. tokigheter så de står härliga till. gillart. jag bara älskar oss och vår ideer elin <3
sen hem och då va kidsen här och väntade på mig :) så ville jag klippa melle och då sa han JA!! shit, vad gav jag mig in på :S men med lite hjälp av ica så gick allt super bra. vilket teamwork. men attans så söt han blev :D
och nu ska vi spela spel :) myskväll :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0