Christmas for eve!

I onsdags var jag med Elin på christmas for eve. Mysigt.
Fast bäst var det nog ändå när vi skulle hem. "jag vill åka denna vägen nu!" "SVÄNG!"
hahaha. Jag älskar oss.
Å myspys hemma sen. hahaha. är det kallt så är det :)

Denna nattn sov jag inte mkt och vaknade med svin ont i huvudet. ahhaha
Iaf.. igår då..
Först var jag iväg på lite saker. Sen mötte jag upp mamma i bredaryd och fot iväg och shoppade lite. Som sagt, jag klara mig inte utan att shoppa :) Sen åkte vi hem och när vi kom hem så ringde Mattis och ville bli hämtad för han ville inte vänta flera timmar på tåget till värnamo. Så vi for iväg till alvesta och hämtade han.
Lååång dag i bilen blev det. usch.
Sen lagade jag mat till familjen och gjorde julgodis :)

Nu snart far jag till farmor för att fira jul :)
Alla kusiner kommer och mormor med så det blir finfint :)
Ikväll är det fest hos Elin och Joacim för hela slanten!
Elin och jag har våra planer ;) <3


God Jul!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0