29/12 -10

Sen sist har jag haft fullt upp :) 

I söndags alltså den 26 firade vi jul med mormors alla syskon med barn och barnbarn :) Alltid lika mysigt faktiskt. I måndags åkte jag med Anna och shoppade :D Hittade lite bra och ha saker men iget på rea såklart :P Sen var jag även inväg med mamma och pappa och shoppade lite.
I tisdags åkte jag med familjen Underbar för att shoppa med. Båda A6 och IKEA :) Sen när vi kom hem och hade kört lite bilbana så deckade jag i soffan :P Sen mer bilbanekörning :) Och sen satt Melle och jag uppe och spelade gameboy länge :)
Idag softade vi på morgonen och sen åkte barnen och jag hem till mig, så kom hilda med. Dem lekte massa och sen kom D med korv så då grillade vi i öppnaspisen. Mysigt.
Sen kom Hjalle med. Kidsen lekte, jag städade hela huset och gjorde sen mat å allt. Helt duktig om jag får säga det själv ;) Sen nu ikväll så har kidsen busat med David mest och kollat film. :)

Det går finfint nu :)




 "vill inte komma någonstans, vill bara ta mig lite längre än hit"
-LW <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0