"Tjuutjuu, jag är bakom trädet"

Ska berätta vad jag gjort sen en vecka tillbaka typ :)

Tisdag 27/7: Det var barnkalas för Hilda på Tiraholm. Mysigt, speciellt och skit coolt. Alla barn fick prata om flytvästar, gå hemliga gångar, kolla på massa olika fiskar och känna på dem och så. Kasta is, äta glass och gå skattjakt. Sen badade alla barn med innan alla skulle hem. Mysigt!
sen björ Hilda mig och Saga på mat där :) tack.
Sen hem till mig och lekte massa och gjorde ansiktsmålning på alla barnen.Hilda, Saga, Melker, Gustav(hildas kusin) Vi plockade bär och gjorde hinderbarna med.
sen tvättade jag båten. Sen åkte jag ut med båten till en strand med Cissi och Daniel och åt kvällsmat och så. Åkte vattenskidotr på kvällen :)

Onsdag 28/7: Åkte till Halmstad med mamma för att shoppa och hämta ut biljetter till LW. :)
Blev lite shoppat. Tack mamma. sen direkt hem och åka med familjen Byström ut på sjön för att åka ring och skidor. blev där tills kvällen. då mamma och pappa kom med och vi åkte massa skidor till amilia och jag :)
Tror jag gick till familjen JM för att sov där sen som vanligt :P

Torsdag 29/7: Regnade som bara den. Mysigt. Kommer faktiskt inte ihåg så mycket vad jag gjorde mer än att vi hade filmmys hemma hos fam JM på kvällen.

Fredag 30/7: Lite deppig dag för mig måste jag erkänna. Usch. Men åkte på morgonen med Cissi på lite saker och fixade å hade oss. Snackade massa. Tack. Sen åkte jag med mamma till Värnamo för att shoppa och handla mat med. Sen hem till fam JM igen och då gick jag, Saga och Melker ner till sjön för att bada i regnet. kallt men kul.
Myskväll med onyttig mat :) Deppig kväll men sov hos JM.

Lördag 31/7: Bolmendagen. Upp tidigt. fixa sig och tältet. Elin och jag målade ansiktsmålning på barn. dock en vuxen med :P hahah. Dagen gick fort och vi hade kul. Sen blev det fixa sig inför kvällen. Grill och chill hos JM :)
Sen gick vi ner till Kårehamn och dansade som bara den. ahhaa. pinsamt men kul.
Sen va de inte slut. hem till JM igen :) Efter ett tag ballade jag ur och gick in å kollade datorn. Sen sängen. Usch va dåligt ja mådde. Så Cissi och MElker låg jämte mig i sängen nere. Tack för pratstunden på kvällen.

Söndag 1/8: Grattis Therese!!
Jag mådde inte så bra. hahah. Men efter nån timme så rättade de till sig lite och Saga å jag gick för att blocka blåbär :) Sen badade vi coh mest bara softade hela dagen. Hem till Majmaj på kvällen för mat. Gjorde även en paj på blåbären vi plockat då :)  Fin kväll :)

Måndag 2/8: Träffade Hilda en kort stund. Sen åkte jag med fam JM + Joakim och Victoria till Göteborg för att gå på Liseberg :)  det va super kul och bra väder å allt. helt lyckad dag med massa åk och en livrädd malin å victoria i spökhuset. ahhaha. usch va äckligt de va, ja som inte brukar avar rädd för sånt. men men. tack alla för en fin dag :)

Tisdag 3/8: Upp tidigt för att fixa sig och pack lite för att åka till Halmstad med Elin, hennes mamma och lillasyster :)  vi gick på stan massa, fiskade krabbor och badade på brottet. :) På kvällen myste vi med allsång och målade målarbok :)

Onsdag 4/8: Shopping :) Krabbfiske och brottet. hahah. vi gjorde sammma sak som dagen innan men alltid lika trevligt. Sen åkte vi å åt, sen hem till småland igen. Där hämtade bror mig i Reftele sen så körde han mig ner till sjön direkt för att åak skidor :)  de fick fint och lilla Ludde klollade på. Söt är han :) Har varit en super fin dag! 
Nu är jag trött och ska sova för ska upp tidigt imon för att köra in ica till värnamo. och sen så ska jag åka vidare till hok för att kolla på Lars Winnerbäck med Anna. Ska bli trevligt.



"Tjuutjuu, jag är bakom trädet"







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0