livets magiska skatt!!

Vänner!! Och mina är helt underbara!!

Nu är sommaren slut känns de som. Usch de gillar vi inte!

Men jag vill ändå tacka alla för den fina och sköna sommar som jag haft!
Bara tagit de mest lugnt. Vilket passat mig helt super :) Badat, åkt båt. Väldrigt mycket vattenskidor denna sommar. Lekt med barnen, varit på LW och Liseberg. Träffat vänner. Varit iväg på massa kul saker. Festat, spelat fotboll, grillkvällar och massa mer! Och allt de blev så bra pga alla underbara vänner! Tack för en fin sommar!

Ett extra stort tack för denna sommar vill jag säga till Daniel, Cissi, Saga och Melker för att ni varit helt underbart snälla mot mig. Och för allt stöd jag fått när jag mått dåligt! Jag kan inte förklara hur mycket det betyder. Ni är guld hela familjen!!







Kommentarer
Postat av: majmaj

tack själv vännen!! :o)

2010-08-16 @ 21:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0