tråkig och trött

Känns som jag håller på bli sjuk. i går låg jag i soffan nästan hela dagen och  bara degade, kollade barnfilmer, spelade gameboy och dator.
Var nere vid vattnet med Saga och Melker en liten stund.
Sen på kvällen åkte jag med och kollade på lejonen :) trevligt. Sen sov jag hos Saga.

och idag har jag med bara dagat med. känner mig helt otrevlig verkligen.
På morgonen skulle vi åka och handla men bilen krånglade så vi fick hem till mig å hämta ny bil. mamma hängde med då.
Sen har jag bara legat i soffan hos Cissi hela dagen och varit seg och tråkig. känns som jag håller på bli sjuk verkligen. fryser helatiden. 

men men. det är så det är.







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0