tjuvfiske, fotboll och vattenskidor

hahha. i lördags kväll fick elin och jag för oss att vi ville tjuvfiska kräftor. sagt och gjort :P vi fixade burar, mat och tog på oss lämpliga kläder och stövlar :P ahahha. vi åkte till ett ställa där vi trodde skulle vara bra. smög ut mitt i natten med ficklampa och la ut burarna. sen åkte vi till ett annat ställe och åt godis i typ en och en halv timme. sen smög vi tillbaka och skulle ta upp. inte ett ända litet liv. jävla tråkig sport alltså tyckte vi och surade. åkte till ett annat ställe och skulle testa där. där slängde vi i alla burar och sen fick elin en fladdermus i håret, då skriker vi båda och kossorna osm är i hagen som vi befinner oss i kommer mot oss. vi springer satan och dom efter dom med :´P ahhaha. kastade oss över staketet och åkte hem :P ahahaha. usch. dagen efter hade vi iaf fårr kräftor :) hihihi. så vi slänge i burarana igen. sen åkte vi på fotbolls match för jag skulle spela och elin titta på mig lite :P ahhaha. sen åkte vi och tog upp burarna igen. då hade vi fått ännu mer :D wiiiii. hihi..

sen åkte jag hem och blinkade lite fint till pappa så han skulle lägga i båten så jag fick åka lite skidor :) de funkade fint :) hihih. så åkte en sväng :) härligt. 
sen badade jag med saga och melker :) minna små gullisar. 
och det va en söt tysk tant med sin gubbe och fiskade. så vi fick hålla i varsin fisk och släppa i den i vattnet. hihi. jag tyckte nog de va minst lika kul som barnen tyckte :P ahahah.. 

<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0