sjukis

onsdag kväll blev mysmys. vi kollade på fröken sverige sen som jag och saga gottgott, jag vaknade inte ens på natten. skönt.

torsdag så åt vi frukost vid tvn och tog de lugnt. sen gick vi ner till sjön för att bada. cissi och jag tittade dock bara på :P
Sen åkte jag hem till Anna! Herregud vad jag är avis på hennes underbara hus. helt underbart fint och mysigt!
Sen fotbolls träning. och när jag kom hem så mådde jag inte så bra. frös som bara den och hade miljoner kläder. snackade tele sen sov jag.

idag va de upp och köra ica till värnamo. satt i bilen och mådde dåligt. sen så handlade vi åt mamma. Sen skulle vi shoppa. men jag bar svimmade inne på hm :P ahhah. så jag fick sitta i bilen sen och dricka cola som ica va och fixade till mig. efter ett tag kunde jag köra hem igen.
nu ligger jag nerbäddad med filt täcke och massa kläder. över 40 i feber. suck. jag som skulle bort ikväll och hade köpt en ny fin klänning och allt till de.

aja. det är som det är. godnatt!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0