latmask

i måndags kväll va jag ute med familjen och åt middag. Mamma och pappa firade bröllopsdag.
Efter det direkt hem till Cissi för att gå ut och gå med henne. Helt galet mörkt. Uscha.
Sen sov vi gott :P
Och vaknade på tisdagen av att melker kommer in till mig och Saga och myser å vill läsa en bok.
Sen va vi hemma hos mig, gjorde mc mat :)
Melker: det bästa med det här är att man får äta med fingrarna!
hahaha. Vi sov, spelade kort, lekte massa, kollade film och hoppasde massa massa studsmatta.
Sen åkte jag på fotbollsträning.
Direkt hem för att duscha och byta om för att sen gå ut och gå med Cissi.

Idag har kidsen varit på dagis och jag ha bara latat mig. Min rygg tar död på mig. Och jag borde vara ute och hjälpa mamma och pappa med huset men jag orkar inte. Och snart kommer kidsen hit. :) Sn blir det sova nere hos dom.

Snart börjar skolan och jag måste ta atg i mitt liv. USCH!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0