fullrulle

Torsdag: Va först i värnamo med Icus. Sen så åkte jag hem å fixade mig och så, för att sedan träffa världens bästa Anna och åka på Melissa Horn och Lars Winnerbäck!! fan vilken lyckad eftermiddag och kväll! tack vännen!

Fredag: Åkte iväg på fotbollskul med fotbolls laget. Det var helt kul :) hahah. Ne men hittade på massa saker. och de andra skulle sova där men jag åkte hem för att sedan fara vidare till Majmaj för att sova hos henne med Cissi, Saga och Melle. Myskväll!

Lördag: Åkte med Cissi till Jönköping för att gå på mässa. Det var mysigt och kul. Sen tog vi en runda på Ikea och A6 med. Sen hem till Majmaj igen för att hämta barnen och sen hem för att vila i typ 30 min för att sedan åka vidare till Joakim och Victoria. Där blev en finfin kväll med godmat, spel och snack.

Söndag: Sov länge jag å Saga tills Melle kom och hoppade på oss :P hihih. Sen segade vi ett tag. Sen på med regnkläder och ut i skogen och se om vi kunde hitta lite svamp. Mysigt hade vi det allt :)
Sen åkte vi hem och bestämde att vi ville på bio. Så jag, Daniel, Cissi, Majmaj, Pappa och mamma åkte till Halmatsd för att kolla Bröderna Karlsson. Hahahaha. den va kul.
Sen hem till oss för att dricka kaffe. Men jag gillart ju inte så jag städade mitt rum och gjorde mysigt. så sov Saga och jag här.

Måndag: Åkte tidigt med mamma och Icus in till värnamo för ica skulle köra. Saga, mamma och ajg shoppade :)
Sen fick Saga och jag för oss att vi ville laga mat. så vi åkte hem till Saga och lagade mat. Sen hade vi mysdag. målade målarbok, va ute och gick med cissi när hon hade stängt och sen på kvällen så kollade vi film. lång som satan. så jag somnade såklart :P haha. men nu så är jag pigg :) men ska snart hoppa ner i sängen :)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0