för lite sommarlov kvar :/

jag har inge viktigt att skriva.
dock går dagarna för fort.

Onsdags så gjorde jag fasen inte mkt efter att vi varirt iväg och handlat ett tag då. men på kvällen så åkte jag, Cissi och barnen till Rozitha för att kolla hur hon fått det i nya huset nu och lite så. rackans fint blir det!! Sen på kvällen kollade melle och jag på barnfilm. när den va slut ville han se samma film igen så vi kollade den en gång till :) sen somnade han och cissi å jag fastnade i massa olika program :P  

i torsdags på morgongn så kollade vi film. sen så fick vi för oss att vi skulle åka till bolmsö och spela minigolf. så de blev snabbt iväg och göra de :) hahah.d e gick väl sådär. saga va super duktig iaf :) och mysigt hade vi :)
Sen på kvällen så åkte vi för att handla och äta mat :) sen hoppade av hemma hos mig för att säga hej till Rosa, Thomas och jossan som kommit för att hälsa på :)
Sen hem till Saga igen och sova :)

Vaknade tidigt på fredagen och degade lite på morgonen för att sedan åka till Chappen med R,T,J och kidsen som jag skulle passa den dagen för att C och D va i stockholm. Vi hade kanonkul. fint väder å¨glada barn :)
Sen när vi kom hem blev det lite vila, sen åkte vi bår, ring och skidor :)  kul.
Sen hem och äta kvällsmat och sitta ute med tända ljus och dricka drinkar å mysa.


lördag idag då :) åkte för att träffa elin en stund :)  trevligt. och nu är jag hemma igen. tomt hus, alla de andra är i ullared. uscha. men snart åker jag med Cissi och barnen till deras mormor för att sova där inatt. plocka svems skulel vi med :) mysigt.

sen imon när vi kommer hem så ska jag snabbt upp till fotbollen för att åka på match :)


jag saknar dig <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0