familjen underbar

Sen sista jag skrev här så har jag jobbat faktiskt. Och i torsdgas så fyllde Cissi år. Så i onsdags kväll så var Saga och Melle här för att baka tårta som vi skulle överraska henne med. Så på toprsdagen sen så åkte vi ut och åt och efter det va de fika här hemma och då gjorde vi klart tårtan och gav henne den. :) mysigt. 

Igår träffade kjag elin ett tag :) alltid nödvändigt för att prata av sig lite. Och sen bar det av till värnamo och shoppa lite. sen hem och duscha för att åka till Majmaj som hade gjort super god mat :) sen åkte vi till halmstad på bio :D sen handlade vi lite och sen hem till Majmaj igen och kollade film. Järttemysigt kväll :D

Idag var det upp tidigt för att duscha och fixa och packa för att åka på match! Kom hem nu i eftermiddag och lagade mat till Ica och mig och nu ska jag slänga mig i soffan och sova för atts en åka vidare på bio ikväll igen :)
ska bli mega mysigt :D

Och idag är sista dagen på mitt sommarlov för detta året. Visst älskar jag hösten men det är ändå något speciellt med den underbara sommaren. så visst känns det jobbigt att den nu är över. jag älskar dock att åka skidor så nu får jag längta tills skidsemestern. Men det är inte bara det att skolan ska börja och sommaren är slut som känns tråkigt utan nu kommer det innebära mer dagar i halmstad och mindre dagar hemma med allt det där som jag älskar. inte lika mkt fotboll och inget bad och vattenskidor. och värst, inte lika mycket av familjen underbar :/ ni har funnits för mig hela sommaren och det kommer att kännas tomt nu. men jag ska nog klara det, kommer ju träffa er ändå, bara inte lika mycket :/







<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0