påsk..döden... suck...

börjar med påsk då.. ja det va väl kul.. elin och jag skulle ta de lugnt hemma hos mig å laga mat och gå ut och gå och lite så.. men slutade med att anna hj kom till oss och hälsade på. och sen började det drickas lite :P tequila racet gjorde susen :)
och sen fick elin för sig att vi skulle bada. så att så blev fallet. haha. sen gick vi med anna en bit hem. i bara kallingar å svin kallt va de... hahhaa... sen hade elin å jag skoj ett tag till :)

idag har jag vatt hos mormor och hälsat på :)

men ikväll är en skit kväll.. döden.. ja tack. jag e skit trött på mitt liv och hur jag mår.
suck.. alla tar för givet att allt ska vara så jävla bra jämt.
men fuck no, jag hatar mitt liv som fan.
gaaaa... jag verken vill eller orkar leva mer.. suck..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0