lyckopiller

Igår efter praktiken så åkte jag till dagis för att hämta Saga och Melker :)
Vi åkte hem till mig. Melle ville spela Nintendo DS så det satt dom och gjorde medans jag va duktig och lagade mat :P  Sen så kollade vi på film och lite så. Sen hem till dom och myste å såklart så somnade vi alla tre i soffan ett tag. Sen va Melle och jag pigga och glada. Satt och tittade film, drack te och myste :)

Idag har det vatt praktik igen då. Och det är fortfarande skit kul såklart :) tror allt att det kommer kännas lite jobbigt imon när jag ska åka där ifrån. Så är det!

Nu är jag lite hungrig faktiskt, men ska sova liiiten stund tills Elin kommer hem. Då ska vi iväg på lite saker :)  hihihih..  och jag har lyckats sträcka ena skinkan för alla som vill veta :P ahahha.. skit ont gör de. :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0