jag är nöjd :)

jag har sagt det innan men jag säger det igen...jag älskar min praktik sjukt mkt!!
lätt det absolut bästa ställe som jag har varit på. alla är supertrevliga och jag stor trivs :)
innan jag skulle dit kändes det jobbigt och jag va skit nervör. nu vill jag absolut inte sluta. vill inte att det ska vara sista veckan. tycker det är super kul :)
superduper trevliga barn och personal.
Trivs skitbra med min handledare. vågar verkligen ta för mig med henne. de känns toppen :)
så inte fasen vill jag tillbaka till min skola nu även om det innebär sovmorgon endel dagar. :P hahaha

och för er som inte vet så fyller min bästaste elin år imon :) grattis till henne. ska stiga upp tidigt för att värma upp min fina stämma innan hon vaknar :) hihi.. sen blir det sjunga så taket lyfter :P
kanske skulle hon uppskatta att jag spelar lite ukulele till. ahhah. jag lärde mig ju ändu gubben noark igår av elins lillasyster. eller fasen va det verkligen den låten? :S aja... detaljer.. hon uppskattar det nog iaf :)

sen blir det hem och leka med saga och melker som jag har saknat helt sjukt mkt :)


puss och smisk,  akvariefisk. <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0