helgen :)

japp. i helgen så har jag softat mest. lördag kväll blev det hem till familjen J/M och dricka lite å sitta å snacka.. :) gillart.
Sen så på söndagen så softade jag. fixade min cykel, packade, ochs en va jag och melker nere vid vattnet :)
Melker: helvete så kallt!
ahhaha.. gu va jag skrattade. han som trodde att han skulle kunna bada :P ahahha.. 
sen cyklade saga och jag massa, för hon har lärt sig cykla utan stödhjul nu. så vi cyklasde stora vägen till mig å där åkte vi skateboard :) och ungen kan ju sjutton allt man visar henne. skridskorna jag gav henne i vinter bara ställde hon sig på och åkte första gången och de gör hon med skateboarden nu med. bara hoppar upp och trixar å har sig. hon slår mig nästan där alltså :P hahhaa.
sen på kvällen så åkte jag med mamma å hämtade lillskiten. sen direkt hem och packa in i bilen och flytta till elin :) gaaa vad mysigt. en underbar vecka kommer det att bli :)
för alla er som inte vet så är elin bäst :) å jag har det bäst när jag är med henne. :) <3


och nu är jag på min praktik. jag gillart :) kommer trivas känner jag :)





Kommentarer
Postat av: Linn

saknar dig sötan <3

2010-04-13 @ 16:34:37
URL: http://sweetpotatoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0