en stänk lycka :)

Åkte till Hstad igår. Med Elin, Elins mamma och Elins syster :)
Blev bjuden på mat, sen ville jag gå till lekparken. så då fick alla göra det :) Mysigt :)
Sen blev det godis och tv mys :)

Och idag var det skola. Men usch jag har aldrig varit så trött på morgonen som idag. Men iaf.. skolan då.. tråkig..
Så Elin och jag bestämde oss för att var duktiga och åkte hem och började på det tematiska arbetet som ska vara klart på fredag :P ahhaha. Varför i helvete väntar vi tills sista dagarna med allt :P hahaha.. Men imon ska vi plugga mer :)

Och sen när vi åkte hem från Hstad så hann jag inte ens va hemma i 45 min förän jag skulle iväg på min första träning med älskade LKF detta året. Det var toppen kul och jag ångarar inte en sekund att jag åkte dit :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0