elin.. jag.. å vår tequila :)

japp, igår var en seg dat tills elin fick för sig att komma hit till mig :) å det gillars mkt. utan elin skulle jag döö.. så det så..
men iaf.. när hon kom så gick vi ut och gick. då fick vi för oss att gå upp till tallberga opch vända. två mil blev det. påvågen hittade vi en mysig toa och åt glass :) mysigt.

efter typ 4 timmar så var vi hemma igen :) då åt vi. sen blev vi medtvingade på fest. jag va skit sur och ville inte. men sen blev det så iaf. elin och jag hade tequila race innan vi gick in till de andra.

idag vet man vart huvudet sitter iaf. och just nu sitter det två små sötisar i min säng. saga och melker, och spelar på varsitt nintendo ds :) innan har vi pärlat, spelat fotboll, hoppat studsmatta och lekt massa nu e vi kalla och behöver ha de mysigt :)


Melker: i'm gonna rock!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0